Aug 9, 2009

Hari UntUk Shoping..

yeah ari ni aku pi nilai ade kenduri kawen sdara ayah aku..alang2 pi nilai 3..aku excited gak nak pi sbenarnye..walaupon aku tau sane da kurg menarek tp excited sbb ayah bg aku duet untuk bli ape yg aku ske..yehoo..n mak aku suggest suro bli brg untuk ke tempat keje br..hmm bgos gak idea tu so aku pk2 nak bli ape ek..haaa better aku bli bende2 ni

hand bag
kasut

ape yg aku dapat just hand bag n bj tdo(xtersenarai heheh) ..kasut xde yg berkenan plak hmm xpe laa leh cr tempat len.. lg pon kasut pon br beli hehe..

hmmm duet byk lg ni..leh laa menabung sket..mane tau leh enjoy hehe.. tbe2 ayah aku tgur duet byk lg kan kalu xaabis bg la abah balik..eh tau2 plak ayah aku ni aku ngah pk pasal duet dier bg td..adeiii..xleh jd ni..

so aku pk dan pk cr laa bj utk konvo tema puteh kot hmm bgus gak idea aku ni..
kebetulan plak ayah aku ajak jom pi nilai 1 plak kat sane ade kdai bj chantek2..haa aku pon menyampok "haaaa jom2 rin nak cr bj untuk konvo ni" ayah aku just senyum je da paham da perangai anak dier ni ske nak membeli je hahaha..

waaa btul laa ayah aku ckap td bj byk chantek2 tp aku just senyap je aa sbb mak aku da warning awal2 jgn nak bli bj kurung or len da byk da rin shoping kat KL ari tu..so aku just cuci mate je aa..so target aku cr bj puteh..hmm mane laa bj puteh susa tul nak cr..mak ayah aku plak da memilih2 bj utk pakai time konvo abg aku..dier nyer konvo sebelum pose ni..bestnye konvo awal..xpe aku nye konvo pas raye je..eh2 berbalik cite td ayah aku da test2 da baju batik yg dier pilih td..mak aku pon da sebuk2 cr bj same kaler ngan bj batik ayah aku tu..hmm nak sepadan kate kan..tbe2 aku ternampak bj puteh lawa pon lawa gak la..aku belek2 perh tgk harga cHantek nye..nak bli ke adei duet ade tp terasa kedekut plak nak pakai kannye haha..

aku just senyap je aaa n n layan kerenah parent aku ngah pilih bj..nden ayah aku bersuara haa rin kate nak bj utk konvo cr laa..aku ckap aa.."ade Bah tp harga chantek aa" ngan muke kesian aku smbil tunjuk bj tu..huhu..ayah aku ckap bole kurg ni rin jgn risau aa aku just senyum je aa..ayah aku mmg pakar tawar menawar ni..

kemudian seller yg layan ayah aku td ckap haa dek bj ni br je sampai..cntek kain dier..harga pon bole kurg lg..hmmm akak ni pandai tul berniaga..n den mak aku nyampuk..rin bli je aa..bile lg nak bli bj utk konvo pasni da bz nak jual kueh plak..ye x ye gak..so kesudahanye aku bli gak..tp pakai duet aku stengah je aa..yg len ayah aku byr hehehehe..

Tapi sok pi lg nilai kenduri kawen anak kwan mak aku gak..sok shopng lg hahahha


2 comments:

CinnamonChoc said...

rinn.. aku nakk :
-baju yg ley wt aku nmpak ayuu..
-nk handbag gakk..
-err..tudung..
-kasut xyah la..susah nk cr size..heheh..
-tu je la..tq!kekekeke

Slash Kijiya said...

..rinz!!..
..dh bli bj konvo??..
..x sabo nk jmp n tgk bj kamo nnt..
..aisehh..
..cmne kamo blh beli dlu nie..
..kasot pki high heel putih tau cm cinderella..
..pki tudg ariani..
..ku kejelesan plak..
..(^_^)..


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates